Vanhasta ikkunasta kuin uusi ikkuna

Lähetä vastaus


Automatisoidun roskapostituksen estämiseksi joudut lisäämään allaolevassa kuvassa näkyvän vahvistuskoodin. Mikäli sinulla on ongelmia näkemisen kanssa, tai et muuten pysty lukemaan sitä. Ota yhteyttä sivuston Ylläpitäjään.
Hymiöt
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode on Käytössä
[img] on Käytössä
[flash] on Poissa käytöstä
[url] on Poissa päältä
Hymiöt ovat Käytössä
Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Vanhasta ikkunasta kuin uusi ikkuna

Vanhasta ikkunasta kuin uusi ikkuna

Viesti Kirjoittaja Ikkuna-asiantuntija » 03.09.2011 19:14

Vaihda vanhaan sisäikkunaan lämpölasi, tiivistä ikkunat ja suorita kevyet huoltotyöt.
Oikeilla lasivalinnoilla vanhoista ikkunoista energiatehokkuudeltaan uuden veroiset.
Asumisviihtyvyys paranee lasin pintalämpötilan noustessa. Tiivistyksen ansiosta vedontunne vähenee ja äänieristävyys paranee.
Lisäksi tiiveyden ansiosta ilmastointi toimii säätöjen mukaisesti. Huoltotoimilla säilytetään ikkunoiden alkuperäinen ulkoasu.
Verrattuna ikkunoiden uusimiseen on kiinteistön haltijalle vaivattomampaa sekä edullisempaa koska säästytään suuremmilta purkutöiltä.

Ylös

cron