Energiansäästö ei saisi olla ainoa tavoite!

Lähetä vastaus


Automatisoidun roskapostituksen estämiseksi joudut lisäämään allaolevassa kuvassa näkyvän vahvistuskoodin. Mikäli sinulla on ongelmia näkemisen kanssa, tai et muuten pysty lukemaan sitä. Ota yhteyttä sivuston Ylläpitäjään.
Hymiöt
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode on Käytössä
[img] on Käytössä
[flash] on Poissa käytöstä
[url] on Poissa päältä
Hymiöt ovat Käytössä
Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Energiansäästö ei saisi olla ainoa tavoite!

Energiansäästö ei saisi olla ainoa tavoite!

Viesti Kirjoittaja Ikkuna-asiantuntija » 11.10.2014 10:55

Nykyisen kiinteistökannan huolto- ja parannustoimet pitäisi ensisijaisesti kohdistaa
asumismukavuuteen, haitattomaan ilmanvaihtoon, joilla parannetaan etenkin sisäilman laatua.
Asumismukavuutta saadaan parannettua edullisesti ja tehokkaasti,
tiivistämällä sisäpuolen rakenneliitokset sekä ulko- sisäpuolen ikkunat ja ovet.
Rakenneliitosten ilmantiiveys poistaa vetoa sekä nostaa huoneen lämpötilaa ja vähentää lämmityskustannuksia.

Ilmanvaihtoa kannattaa suunnitella sekä parantaaa ainostaan terveydellisillä näkökohdilla ja
asumismukavuutta paranvilla tuloilmaratkaisuilla.
Halvat tuloilmaratkaisut heikentävät yleensä asumismukavuutta sekä lisäävät vedon tunnetta ja lämmityskustannuksia.

Lämmitysenergian tehokas käyttö parantaa asumismukavuutta ja vähentää lämmitysenergian aiheuttamia asumiskustannuksia.
Katso www. sivuiltani asiaan liittyviä: Veto - mitä se on
Lisää lämpöä 1 - 3 astetta
Ikkunan tiivistysohjeet
Linkki ww sivuiltani Ikkunan tiivistysohjeet Korjaustieto.fi (Ympäristöministeriö)

Ylös

cron