Meillä on yhteiskunta joka ei ymmärrä.

Lähetä vastaus


Automatisoidun roskapostituksen estämiseksi joudut lisäämään allaolevassa kuvassa näkyvän vahvistuskoodin. Mikäli sinulla on ongelmia näkemisen kanssa, tai et muuten pysty lukemaan sitä. Ota yhteyttä sivuston Ylläpitäjään.
Hymiöt
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode on Käytössä
[img] on Käytössä
[flash] on Poissa käytöstä
[url] on Poissa päältä
Hymiöt ovat Käytössä
Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Meillä on yhteiskunta joka ei ymmärrä.

Meillä on yhteiskunta joka ei ymmärrä.

Viesti Kirjoittaja Ikkuna-asiantuntija » 29.04.2014 19:25

Meillä on yhteiskunta, joka ei ymmärrä olemassa olevan kiinteistökannan energiatehottomuus asioita.

Ylös

cron