ONKO LASIEN VÄLISSÄ SADEVETTÄ?

Lähetä vastaus


Automatisoidun roskapostituksen estämiseksi joudut lisäämään allaolevassa kuvassa näkyvän vahvistuskoodin. Mikäli sinulla on ongelmia näkemisen kanssa, tai et muuten pysty lukemaan sitä. Ota yhteyttä sivuston Ylläpitäjään.
Hymiöt
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode on Käytössä
[img] on Käytössä
[flash] on Poissa käytöstä
[url] on Poissa päältä
Hymiöt ovat Käytössä
Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: ONKO LASIEN VÄLISSÄ SADEVETTÄ?

ONKO LASIEN VÄLISSÄ SADEVETTÄ?

Viesti Kirjoittaja Ikkuna-asiantuntija » 01.08.2016 10:06

ESTÄ SADEVEDEN PÄÄSY LASIEN VÄLITILAAN.
Vesi vaurioittaa maalipintoja ja lahottaa ikkunan puuosia.
Etenkin kerrostalojen uusissa ja myös vanhoissa ikkunoissa on havaittu, runsaasti sadeveden aiheuttamia vaurioita
- Maalinpintoja rikki, karmin puuosissa hiushalkeamia, karmikappaleiden liitoksissa veden aiheuttamia pintavaurioita jne.
- Maalipintojen ja puuosien vauriot aiheuttavat yleensä aivan turhaan ja ennenaikaisesti ikkunoiden uusimistarpeen.
Puuttuvat tai teknillisesti väärin asennetut ulkoikkunan tiivisteet, eivät estä sadevesien pääsyä lasien välitilaan.

- Tiivistä ulkoikkuna teknillisesti oikein ja
hyvälaatuisilla ikkunatiivisteillä.
- Tiivistä sisäikkuna ilmatiiviiksi.

Viralliset tiivistysohjeet: Korjaustieto.fi (Ympäristöministeriö) sekä www.ikkuna-asiantuntija.fi. www sivujen kävimäärä yli 740 000.

Ylös

cron